Франція виходить з Першої світової війни.
Країну потрібно відбудовувати. Адольф Леруа вирішує з розумом використати надлишок запасів, залишених союзниками. У 1921 році він відкриває першу крамницю “Американський склад” у Па-де-Кале. У 1923 році він передає керівництво своєму синові, а також невістці — Роз Мерлен. Щоб допомогти людям відбудувати будинки після війни, Леруа-молодший, якого також звали Адольфом, вирішує продавати матеріали безпосередньо споживачам, а не гуртовикам, з безкоштовною доставкою. Такого ще ніхто не робив! Поволі розвивається ринок дрібного ремонту DIY, і маленьке підприємство “Леруа-Мерлен” починає активно розширюватися. Наприкінці 1930-х рр. крамниці “Американський склад” з'являються по всьому регіоні!
  • 1920
Історія ADEO
  • 1930
  • 1940
  • 1970
Розвиток компанії призупиняється через Другу світову війну. Низку магазинів знищено в результаті бомбардувань.
Тим не менше, після завершення війни треба все відбудовувати наново. Адольф знаходить нові товари та відкриває три склади. Цього разу він починає продавати цілі будинки. Справи налагоджуються, компанія процвітає.
  • 1950
  • 1960
Настає бейбі бум - тож Франції потрібно більше житла.
Відкриваються перші супермаркети, змінюється сама природа торгівлі. Настає епоха розваг та насолод
Історія компанії Леруа-Мерлен в якої вже налічується понад 30 крамниць, продовжується. Однак часи стрімко змінюються... Післявоєнний бум доходить кінця. Соціальні проблеми загострюються, тож брати Леруа шукають партнера. У 1979 році компанія AFM («Сімейна асоціація Мюльє») отримує 50 % акцій Леруа-Мерлен, а 1981 року стає єдиним акціонером.
  • 1980
  • 1970
Час розширення. Леруа-Мерлен стає федерацією автономних компаній та починає розвиватися на міжнародних ринках. Після відкриття першого магазину в Іспанії 1989 року група здійснює низку корпоративних придбань, розпочавши з бельгійськ го рітейлера Bricoman, та диверсифікує ринки. У 1995 році Леруа-Мерлен стає першим підприємством, яке залучає співробітників до свого 10-річного плану розвитку та запитує в них, як вони бачать майбутнє компанії. Цей крок отримав назву Vision («Бачення»). Відтоді в компанії панує новий стиль менеджменту участі та задіяності. Магазини змінюють вигляд, вивчаються потреби клієнтів, з’являються нові послуги: отримання товарів на складі, гаряча лінія, картка клієнта. І 30 років по тому «Бачення» все ще надихає стратегію Adeo.
  • 1980
  • 1970
Час радикального перетворення: Леруа-Мерлен спрощує операційну діяльність, знову зосереджується на дрібному ремонті DIY, додає до асортименту послуги з облаштування та декорування осель та розробляє концепцію No parking, no business. Ці рішучі кроки дають колосальний результат! Також настає час ділитися. У 1986 році, після введення моделі участі працівників у прибутках компанії та бонусів за успішну роботу працівники стають акціонерами компанії. Вони беруть участь в її діяльності та отримують користь від результатів. Це не лише політика: ділитися знаннями, повноваженнями та власністю — це філософія, частина ДНК компанії Леруа-Мерлен.
  • 1990
  • 1980
Час збільшення присутності у світі. Група Леруа Мерлен відкриває магазини в Росії, Бразилії, Іспанії, Італії, Польщі, Португалії, Греції, Китаї. У 2004 Bricoman відкривається в Іспанії під назвою Bricomart. До мережі приєднуються Bricocenter (Італія), AKI (Іспанія та Португалія), а також французька Weldom. У 2007–2008 рр. створена компанія Zôdio, що займається декоруванням, та Kban, фахівець з екологічних осель. У 2007 році група Леруа Мерлен змінює назву та стає Adeo, що краще відповідає розмаїтому асортименту її послуг. Adeo продовжує збільшуватися: у 2010 році група купує 60 магазинів італійської компанії Castorama.
  • 2000
  • 1990
Настає ера омніканальності. У час бурхливого розвитку, дедалі більшої доступності та ефективності соціальних мереж, мобільних пристроїв та електронної комерції Adeo ініціює перетворення на колаборативного кросканального оператора рітейлу. «Все під одним дахом» перетворюється на «все в один клік». Так народжується нова модель, в якій поєднуються фізичні та цифрові формати. У 2017 році на базі своїх екосистем Adeo розпочинає створювати платформу покращення житла за принципом «корисний для себе, для інших та для світу», за допомогою якої разом з партнерами у сфері установки пропонує комплексні рішення для житла — від товару до його установки.
  • 2010
  • 2000
Ера відповідального ставлення. У відповідь на соціальні та екологічні виклики Adeo розробляє низку заходів для сталого розвитку. Група бере на себе рішучі зобов’язання зробити позитивні, екологічні рішення для осель якомога доступнішими для широкого кола споживачів та покращити якість їхнього життя. Поставлено зрозумілу мету: стати компанією з позитивним впливом у всіх сферах — економічній, соціальній та екологічній.
  • 2020
  • 2010